Merhaba herkese
Benim bir sorum olacaktı. Sanki sağ göğsümde süt boşa akıyor. Gün içerisinde hep sol göğsüm şiş ama sağ göğsüm yumuşak. Özellikle sabah uyandığımda sol göğsüm dopdolu oluyor ve göğüs pedim çok az ıslanmış oluyor ama sağ göğsüm yumuşak ve göğüs pedim hatta sütyenim sırılsıklam oluyor. Bebeğim 3 aylık. Doğduğundan beri soldan emmeyi daha çok seviyor. Belki de sağ boş olduğu içindir. Sağınca da çok az geliyor. Ve dediğim gibi hep sağın pedi doluyor. Sanırım boşa akıyor. Yapabileceğim bir şey önerebilecek var mı bu durumu düzeltebilmem ya da sütün boşa akmaması için?