Kızım 8,5 aylık olana dek geceleri belki 1-2 defa uyanır emer hemen geri uyurdu. Gece uykusunda sıkıntımız yoktu. Ta ki birden geceleri ağlayarak uyanana kadar. Diş dedik atak dedik geçer dedik ama 1 hafta sonra gece ağlamaları durdu ama uyanmaları geçmedi. 1 aydır sürekli geceleri belki 4-5 defa uyanıyor. Eşeklik edip bi gün yanıma aramıza yatırdım uzanırken mememi verdim emsin uyusun diye, bu böyle bi kaç kez güzel devam etti uyudu uyanınca hop meme verdim geri uykuya devam ettik derken şimdi 100 kez uyanıyor, yanıma alınca da devam ediyo bu sorun ve kendi ellerimle mahvettim bence uyku düzenini.. millet büyüdükçe düzeltir bizim büyüdükçe kötüleşti, ama normalde kalkıp uyanmazdı geceleri ayılmazdı. Geçen gün gecenin 4ünde kalkmış enerji fulldü. Eyvah dedim. Ama bir kez oldu böyle daha olmadı. Genelde uyanıp emmek istiyor uykuya dalamıyor sağa dönüyor sola dönüyor kalkıp oturuyor yatakta. Napabilirim önerisi olan var mı başına gelen var mı? Bu arada akşam 20:00 da uyur kesintisiz bi şekilde 12-1 e kadar. Ne oluyosa gece 1-2 den sonra başlıyor.
1,5 - 2 gibi kalkar
3 gibi kalkar
4 gibi kalkar
5 - 5,30 gibi kalkar
Artık gündüz de çok yoruluyorum hareketliliği ek gıdası gece de uyuyamıyorum mahvoldum yorgunluktan