rabiaozdmr Hayırlı sabahlar anneler , dün akşam cips falan yedim bende de gaz var sütüme de geçmiş . Oğlum sürekli gazdan dolayı ağlıyor . Sütteki gaz ne zaman geçer ? Emzirdiktn sonra uyanıp ağlıyor çünkü
Aselinannesi0655 rabiaozdmr anneden çocuğa gaz geçmez diyor osman gönülal. Videosu var htta bi izleyin
mamabear_ rabiaozdmr doktorlar anneden bebeğe gaz geçmez diyor. Ben her şeyi yiyorum geçtiğini de görmedim.
suheyla92 rabiaozdmr cips gaz yapmaz ama baska bisey yemissinizdir gaz yapacak bizimkine üzüm cok gaz yapmisti mesela hic aklima gelmemisti üzümün gaz yapacagi
aybeniz05 Gaz damlası kullan bende çok işe yaradı. Çocuğum huysuz değilmiş. Uyumuyor diyordum ama işe yaradı rahatladı. Şimdilik duş aldır. Küvetini doldur. Yağır karnına ayaklarına masaj yapın eşinle su dökün yavaş yavaş. Biz öyle yaptık gecenin 3 ünde işe yaradı
rabiaozdmr aybeniz05 Gazlı değil artık damlayı çoktan bıraktık . Yediğim şeyden dolayı geçti armut verdim uyudu 😞
Tusa_ Aselinannesi0655 yalan ya nasıl geçmiyo bi kere aşure yedim çocuğum kıvrana kıvrana perişan oldu şimdi nohut mercimek falan yaparken içine kimyon koyuyorum alıyo gazını
alin12_ Aselinannesi0655 evet gecmez cnku anne ile bebeğin bagirsak florasi ayridir.sadece alerjisi olan besinler bebege sutten geçip sikinti yapabilir
Aselinannesi0655 Tusa_ canım o gaz senin bagırsaklarımdan süzülecek ordan oraya ordan süte sütten bebege yani bi araştırırsan çok zor tabi ama sen bilirsin. Geçti diyorsan geçmiştir
alin12_ Tusa_ gecmez canim.bebeginin aşuredeki bir bakliyata alerjisi olabilir.doktorlar alerjisi olan bebeklerin anne tukettigi taktirde sutten gecerek etkilenebilecegini soyluyor.
aybeniz05 Tusa_ Vallahi ben korkumdan doğumdan beri nohut fasülye yemedim. Domates yavaş yavaş başladım mercimek yemedim hala da yemiyorum. Bebeğim 3 aylık şimdi gaz problemi azaldı. Tamamen geçsin artık yerim bende. Yemeklere soğan bile doğramıyorum artık. Ende de aşırı gaz yapıyor.
Minnakordek Aselinannesi0655 geçen gaz o değil gaz yapan ürün süte karışıyor cicugun sindirimi süresince bağırsaklarda gaz üretimi oluyor. Anlatmak istedi bu sanırım. Nasıl rezene kimyon çayı içiyoruz da sütten geçiyorsa kurufasulye süt süt ürünleri yani gaz yapan şeyler de iletiliyor.
Aselinannesi0655 Tusa_ canım yediklerin mideden sonra bağırsakların iniyor ya o yüzden dedim. Yani bir şey yemene gerek yok bebeğin zaten mutlaka kendi Bağırsakları da gaz oluşturuyordur ne kadar çıkarsa da arkasından devamı geliyor gaz oluyor yani ama demek istediğim senden ona gaz geçmez diyorr
Aselinannesi0655 rabiaozdmr canım vallahi ben bir şey demiyorum doktorlar bunu bas bas bagiriyorlar anneden bebeğe gaz geçmez diye yoksa benim bebeğim de gazda ama benden geçtiğini düşünmüyorum işte o hep gazlı yani çünkü sürekli oluşuyor arkası devamı geliyor bağırsak sürekli gaz üretiyor normal yani
Dogacelik rabiaozdmr ay bu gaz geçiyor geçmiyor muhabbetini de anlamıyorum hep bir tartışma. Sonuçta yediğin besin süte geçiyor. Çocuğa da gaz yapmış işte. Biraz sağlıklı beslenin bugün. Bol salata marul falan yiyin rahatlatır.
Tusa_ rabiaozdmr geçiyor canım aksilik mi yani gaz yapan bişey yediğimizde çocuğun gazı oluyo denk gelemez bu kadar ayrıca da rezene içtiğim günde çocuk o kadar rahat ediyor ki
rabiaozdmr Aselinannesi0655 Her emdikten sonra ağladı gece gazını çıkardıktan sonra rahatladı . Benimde çok gazım vardı yediğim şeyden dolayı ona da geçtiğini düşünüyorum