Babymomnew_ bizimki de emziksiz uyumayı bilmediği için düzenimiz şaştı ama öyle meme için ağlama vs kalmadı. Şimdi soruyor meme diye.. hız de ucunu kestiğimiz için “bozulmuş, ee olmuş attık, sen abla oldun artık kullanma ” diyoruz sonra tek tek soruyor. Anne? Baba? Dede? Hepsine ayrı ayrı bak anne de kullanmıyor bak baba da kullanmıyor diyoruz sonra bir oyuncak gösterip haydi oynayalım kitap okuyalım diyip unutturuyoruz. Uykuya geçerken ağlama çok var direniyor dediğiniz gibi onun haricinde biraz sıkıntı yaşamıyoruz 😇 sizin daha uzun bir süreç olmuş O da 27 aylık olmasından kaynaklıdır herhalde 🤷🏻♀️ ben 1 yaşında bıraktırmayı çok istedim. Herkes daha küçük dedi. O kadar pişmanım ki 😢