İyi geceler anneler. 2 bucuk aylik oğlum var ne yapsam uzun uykuya geçemiyor.saat 5 oldu uykusuzluktan gözleri şişti ama hala ayakta.Sürekli emmek istiyor.Ac sanıp mama veriyorum yarısı içiyor yarısı kalıyor.Ne yapsam uyumuyor hep huzursuz geceleri.Gazi yok kakasını yapıyor.Karni tok ama uyumuyor.Bir ağlıyor bir gülüyor.Sinirlerim yıprandı tek başıma bakıyorum.Ne ninni ne sallama ne de pis pis ise yaramıyor çok yoruldum yardım edin😔