nuralparslanramo canım temas arıyor bence daha çok küçük sallamak yerine göğsüne yatır iki göğüs arasına kafasını koy kalbini dinlesin, öyle daha uzun uyumustu benim bebeğim. Bi de ac kalmaması lazım, arkama yastıklar koyup uzanıyor iki tarafımı emniyete alıyor öyle uyuyordum bebek göğsümde. 7 aylık olana kadar yaptım bunu şimdi akşam uykusuna kendi geçiyor acıkınca uyanıyor biberonunu verince tekrar kendi kendine uyuyor, bebeklerin dünyaya temel güveni ilk aylarda oluşur, o yüzden göğsünden ayırma kokunu kalbini sesini alsın, zamanla zaten daha bağımsız uyuyacak