kubraslan06 Bebeğim 20 günlük oldu hala enfeksiyon yüzünden yoğun bakımda 🥺 bebeğimin kanında kendi kendine bakteri ürüyormuş ve enfeksiyonu tekrarladı o yüzden bu kadar uzun süre kaldı . Sizinkinin değeri düşük inşallah 3 gün en fazla 7 gün kalır Rabbim kavuştursun biliyorum çok zor 20 gündür bebeğimden ayrıyım daha evime bile getiremedim . İnşallah sağlığına kavuşurlar minikler 🥹 beklemek çok zor rabbim sabır versin sizede sağım yapın sütünüz artar Allah ın izniyle 🤲🏻