Alpinannesiyim Merhaba arkadaşlar benim âdet günüme daha 2 gün var cuma günü hamilelik testi aldım yaptım çift çizgi çıktı biri azcık silik sonra bugün tekrar aldım tek çizgi çıktı doktora gitmedim ne oldu anlamadım sizin bi fikrininz var mı
GBGE Alpinannesiyim üst üste 2 gün test yaptım 1. Hayali çizgi 2. Gün yaptığım silik çizgi çıktı o gün kan verdim negatif çıktı adetim 10 gün felan geçti çok heveslenmiştim pazartesi tekrar kan vericektim ama ne yazıkki bugün adet oldum (ebe eczane herkese testi gösterdim bozukmu diye ama bozuk olmadığını bozuk olsa bu şekilde olmayacağını söylediler ve tekrar kan ver dediler pazartesi gününü bekliyordum oysaki herkes net hamilesin demişti test çok net belli olmuştu) şans ya o 2 testte bozuktu yada bende bilemiyorum kimse mantıklk bir açıklama yapmıyor maalesef
Simay23 Alpinannesiyim benimde silikti hatta hamile değilim diye çöpe atmıştım meğersem yeni hamileymısım geri aldım çöpten 😂 bır daha yaptım kıpkırmızı çıktı bence direk hastaneye git kan aldır en doğru olanı o ben ınanmadım 2 teste de gittin baktırdım direk
findiginannesi_ GBGE Ben teste asla güvenmiyorum 2 buçuk aylıkken hamileyken test yaptım negatif çıktı.
Alpinannesiyim GBGE ilginç ilk görünce silikte olsa insan şaşırıyor zamanla artar diye düşündüm ama direk negatif görünce şaşırdım
Selin_ferdi42 GBGE geç döllenme olabilir acaba ondan negatif çıkmış olabilirmi adet olup hamile olanda var
GBGE findiginannesi_ aaaa çokk şaşırdım ilk defa duydum sizin gibi olanı normalde hep 2. Çizgi çıktı vs durumu olurda hamileyken negatif çıkması şaşırttı bnde akıllandım artık insan boşa heves ediyor o testler yüzünden şahsen ben çok hayal kırıklığına uğradım maâlesef
Alpinannesiyim İlginç şekilde 2 haftadır kasıklarımda ağrı vardı mide bulantısı şüphendirdi beni o yüzden test yaptım adetime daha 2 gün var
GBGE Alpinannesiyim benimde sizin gibiydi aşağı yukarı Allah gönlünüze göre versin en iyisi kan testi kesin ve net sonuç testlere güvenmeyin gününüzün geçmesini bekleyin
findiginannesi_ GBGE Bende malesef onun İçin boşuna para verip de almıyorum artık mide bulantısı baş dönmesi olmadaydı regl olmayı bekleyecektim doğuma kadar giderdi heralde
findiginannesi_ GBGE Bende anlamadım 2 defa düşük yaptım ikisinde. De test yapmıştım gayet belirgin şekilde çıktı ama 3 hamileliğimde. Çıkmadı 🤷♀️
GBGE Alpinannesiyim sizi çokkkk iyi anlıyorum 2 gün üst üste test yaptım 2. De pozitif net çikinca birde eşime süpriz yaptım testle ☹️☹️☹️☹️ çok mutlu olduk hastaneye gittik kan verdim sonuç beklerken de acaba kaç aylık felan diye konuşuyoruz bir baktık ki sonuç negatif
Selin_ferdi42 Alpinannesiyim Geç döllenme olabilir canım ben bu zamana kadar yaptım hiç bozuk teste rastlamadım 2 oğlum var ve adet görüp hamile olanlar da var