Kızlar bebeğim.3 gündür atesli sadece ates var doktora gittik bugün neyse ates düşürücü verdim biraz önce baktım aşırı soğuk cocuk buz gbi yorgan örttüm üstüne . Hala 35.2 cıkıyor derecede esim kendini ölçtü 35 cıktı ben kendimi ölçtüm 36.1 cıktı. Derecede bi bozukluk var zaten ama beni 36 normal ölçtü sürekli ölçüyorum cocuk 35.2 34.5 falan cıkıyor. Asırı korkuyorum suan derecemi bozuk acaba ama cocukta soğuk yani . Esimide 35 ölçtü beni 36 . Yorgan var üstünde hala 35.3 falan ölçüyor