Kızlar. İlk anneliğim ilk yüksek ateş😢😢
Dişi çıkıyor kızımın tık sesi geldi. Ama ateşi de çok yükseldi bugün, 39u geçti. Şimdi uyuttum ama ateşi 37.6 böyle uyuyabilir mi? Yani ne zaman uyandırmam lazım kaç olunca ateşi? Çok uzaktayım, doktor yok yani iki saat uzaklıkta bize. Gurbetin gözü kör olsun göz yaşlarımla yazıyorum. Allahım annelik nasıl bir şey. İnsanın canı nasıl bu kadar sızlayabilir. Allahım tüm evlatlarımızı korusun.