Selam hanımlar
Oğlum 7 aylık. Sabah 9da uyandı ve bu saate kadar 1,5 saat uyudu toplamda. Gazı yok karnı tok ağrı kesici de verdim gün içinde uyku moduna geçtiği gibi hunharca ağlıyor, evet diş çıkarıyor ama ben bittim artık, kızımda hiç böyle bişi görmedim ne diş ne başka atak vs. Bu hep böyle mi olacak uykusu kuş kadar evde ses olmamasına rağmen çıt sesine uyanıyor, kendimi geçtim yavrum perişan oluyor artık yerlerde sürün sürün hiç mi yorulmazsın bebek 😭😭😭