Tubiktooo bi arkadaşta yazmış taklit meselesi hiç aklıma gelmemişti ve çok mantıklı belki de taklit ediyor. Babasını da özlüyor olabilir tabiki. Büyüdükçe biraz anlamaya çalıştıkça bir tık kolaylaşıyor sanki bu özlem olayı 🫠benimki küserdi babasına göreve gidip gelince , şuan 3 yaşında anlayabileceği şekilde anlatıyorum tamam anne diyor kabulleniyor garibim ne yapsın 🥲