Merhabalar şuan kızım 9 aylık aralıkta 1 yaşına giricek mont alıcam ama ya ikisinide alıyim dedim sonra ya kullanamazsak diye sormak istedim sizce hangisi daha iyidir normal şişme mont tarzı mı yoksa ayaksız tulum montlarmı hangisini almam daha iyi olur