Kızlar oğlum 3 buçuk yaşında genel olarak hareketi toplumda uyumludur tabi istemedi bsey olunca bağırma hayır demek ağlama oluyor tamamen sessiz sakin bir çocuk diyemem ama biri yapma deyince yapmaz yani ama ben artık takmaya başladım herkes ne kadar sakin çocuk ne kadar olgun deyip duruyor etrafımda bende önüme yazılar cıkıyor istegramdan falan okuyorum bu sefer acaba sıkıntı bizde mi var ben yanlış mı büyüttüm sert mi davranıyorum arada falan hep takıyorum yani son zamanlarda tabi herkes farklıdır mizacı hareketi ama ben herkes böyle söyleyince takmaya başladım mesela oğlum benden uzağa gitmemesi gerektini bilir zarar gelicek şeyleri bilir dışarı cıkınca ben ona dur yapma etme demem çünkü çok nadir dedirtir yani sizce anormal bir durum var mı olgun davranış sergilemek bu yaşta sıkıntı mı dır