Bilmiyorum forum kurallarına aykırı mı? Gelen mesajı paylaşmak istedim bana gelen mesajı 😔Depremin yaralarini birlikte saracagiz. Battaniye, kislik kiyafet, cocuk bezi, cocuk mamasi dolu TIR Üsküdar'dan Elazig'a dogru hizla yola cikiyor. Teyakkuzdayiz; battaniye, kislik kiyafet, hazir gidalar baslica olmak üzere, acil yardimlarinizi 24 saat boyunca Belediye binamiza getirebilirsiniz.