Kızlar kızım 3 aylık. Her ufak seste çok korkuyo, mesela babası öksürdüğünde filan birden zıplıyo yerinden. Bu korkaklığı normal mi ? Yani bize çok fazla korkak geliyo diyoruz ki acaba önceden bi şeyden çok korktu da o yüzden mi böyle oldu diye
Belki de normal ilk çocuk olduğundan tecrübesiziz biraz