Selam güzel anneler çok merak edıyorum kızım 1 buçuk yaşında gece beslenmesı hala var rahat 4 biberona kadar içtiği bile oluyor her zaman değil tahminen gece beslenmesi ne zaman kesilir bu konuda bilgisi olan anneler varsa beni aydınlatırsa çok sevınırım teşekkür ederim iyi geceler❤️