fatma0zcan Kizlar oglum 8 bucuk aylık slikon kaşık kullaniyorum istedigim gibi rahat bir kaşık bulamadim corba icirirken sknti yasiyorum sizler ne kullaniyorsunuz önerebileceginiz kullanisli ayına uygun kaşık var mı bildiginiz ?
pivpivpivahmedmuhsin fatma0zcan Ben daha önceden aldığım setin içindeki kaşıkları kullanıyorum. Jojo Bebek kaşık yazın çıkacaktır. Benimki havuçlu. Kendi başına da kavrayabileceği şekilde. Daha uzun bir kaşık istiyorsanız da Munchkin’e bakabilirsiniz. 🌸 Görsellerini ekliyorum:
Kuzularinanasi fatma0zcan valla ilk cocukta tabak kasik vs arastiriyosun da inanin hic gerek yok evdeki seyleri kullanin.o minnak silikon mama kasiklariyla ztn 1 saat corba yenir😆 en guzeli evdeki tatli kasigi 👍
aleksandralarossa Kuzularinanasi 1 yaşına girdikten sonra heves bitiyo ve çelik çatala geçiliyor eminim hem daha kullanışlı hem daha sağlıklı 😁