inarches çok fena hemde yürüteçe koyduğumda halı kıvrıldığı zaman hıyaAaa diye bağırıp öyle bi güçle üstünden geçiyo ki birde üstündeki oyuncakları çığlık atrak bi anda kaldırıyo, yüzüme vuruyo kendince sinirleniyo 9 aylık bu arada,bu zamanda bu kadar sinirliyse ilerde yandık galiba 🤣