Kızlar bugün eşimle avmye gittik biraz gezindik sonra tatil yiyelim diye bir yere oturduk kızım tabi durmadı mızmızlandı eşimde aldı biraz yürüteyim diye aradan 5 dakika geçti geçmedi eşim geldi kızım düşmüş ve alın mosmor şiş hemen buz falan koyduk şişlik yavaş yavaş iniyor acile gittik tomografi çektirdik ama düzgün durmadığı için kızım biraz görüntü bozukmuş elde edilen görüntülerde temiz herhangi bir kanama kırık vs yok denildi ama içim rahat değil 3 saat oluyor düşeli sabaha kadar yine başında beklesemmi uyandırıp kontrol etsemmi diye düşünüyorum