4 yaşında bi oğlum var yemez içmez 14 kilo. 3 aylıkta bir kızım var oğlumda uzun süredir devam eden öksürük vardı onda geçti kızım da başladı bugün hırıltı ve öksürük var eşimde evdeydi gün boyu ama anca telefonla uğraşsın evi toparlamak yemek şu bu derken zatwn günün nasıl geçtiğini bilmiyorum. Masa da yesin diye uğraştım yemek yemedi oğlum ve şu an gece 12 buçuk ben kardeşi ile uğraşırken aç olduğunu söylüyor gidip yemeği ısıtıp getirdim gece olmuş 12 buçuk ayağımda ki öksürüyor diğeri de yemek yiyor az az ve sadece kahvaltı yaptı bugün oda az bişi bilmiyorum çok sinirliyim gerginim ben bu çocuk bakma işini beceremiyorum olmuyor. Kendimi çok eksik hissediyorum.