yesse ben hoç koku problemi yaşamadım. Dışarıdan birisi gelse, evde kedi beslediğimizi anlamaz bile. Kullanmadığımız banyoda, duşakabinin içine koyuyorum. Dediğim gibi havalandırma oldugu icin kokuyu çekiyor zaten. Dilerseniz, kapalı kum kapları var. Kedi taşıma pusetine benziyor. Kapısı da kapalı. Ondan da alabilirsiniz. İçine girip yapıyorlar.