Merhabalar sevgili annelerim , biz 27 günlüğüz ve sarılığımız gecmedi . Başına gelen var mı ? Çocugum mahfoldu kan alına alına gören hemsireler yoğunbakımda mı yatti damar yollari hep kullanilmis diyorlar . Çok üzülüyorum internette kalıcı hasara neden olabilir sarilik diyor . Emziriyorum sürekli bir ara dusmustu tekrar yukseldi degerleri canım çok sıkkın