Bebeğim bir türlü uyuyamıyor bi kaç gündür emziriyirum altını alıyorum gazida yok büyük ihtimal çünkü aglamiyo beşiğe koyuyorum aglamiyo ama dalamiyo bir türlü uyuyamıyor anlamadım neden böyle bir bir cit sesine dahi gözünü açıyor bir yeri ağrısa rahatsız olsa ağlamazmi. Naiman lazım nasıl uyucak bu bebek iki aylik bu arada