Kızlar 22 aylık kızımı bezden açtım bugün 5.gün hala sürekli kaçırıyor.Hiç bilgim yok süreç ne kadar sürüyor.ben çalışıyorum kızımıda yanıma götürüyorum bir iki saatliğine altını bağlıyorum eve gelir gelmez açıyorm hemen.Bundan dolayı mı acaba çok zor süreç ne olur yardım 🙏