Arkadaşlar iki gündür oğlum ve ben nezleyiz. Onu doktoruna götürdüm ilaç verdi bende acile gittim ilaç veremem deyince iğne veya serum sordum. İğne yapalım dedi eve git hemen emzir sonra 2 saat emzirme sonra sütünü sağ ve at sonrasında tekrar emzirebilirsin dedi. Yaşayan var mı 2 saat az mı sizce oğlumda uyku hali var sanki o zamandan beri hastalıkla alakalı da olabilir emin olamadım