Prenses21 eşimle ben olduk çok uzun süre geçmek bilmedi en son o haptan aldık ben hamile olduğum için kullanamadım kuvvetli bir ilaçtı eşim kullandı bende verdikleri losyonları sürdüm ek olarak kaşıntı kremleri kullandım o hap sayesinde eşimin gectigi için bizimde tekrarlamadı kurtulduk şükür darısı başınıza çok kötü bir şey