Ya kızlar çocuğum hasta dr. Antibiyotik vermisti ama ilacı dolaba koymamıştim böyle sarı olmuş renk değişmiş bozuldu mu yoksa normal mi çocuğa da vermedim renk değişik diye hala iyileşmiş de değil devam etmem gerekiyor Antibiyotige ama birsey olur mu normal mi öyle olması yoksa tekrar ilaç mi alsam