yuhumgeliy kızım 14,5 aylıktı işime döndüm. Biraz baskıyla döndüm. Benim de evimden işyerim görünüyor, arada ufak bir yokuş var 5 dk da işyerindeyim, kayınvalidem de bizim sokağın aşağı tarafında oturuyor, onunla da aramız 6-7 dk sürüyor yürüyerek. Şöyle ki zaten kayınvalidemle çok sık görüşüyorduk, haftada en az 3 gün görüşürdük kızım çok alışkındı babaannesine. Ben işe dönmeden önce 3-4 ay evde çizim yapmaya başladım, kızımı öğlen 12-1 gibi kayınvalideme bırakıyordum, akşam 7 gibi alıyordum. Bizim için alıştırma olmuştu bu. Yine de kızım çok küçüktü ama ben işe başlamalıydım. 3 yaş küçük bir yaş değil asla ve bakacak olan kişi de aileden birisi. Yarın son gününüz galiba, bana kalsa 1-2 hafta önceden ara sıra kayınvalidenize bırakmanız alışması açısından iyi olabilirdi. Ama dediğim gibi 3 yaş küçük bir yaş değil, üzülmeniz ve endişe etmeniz çok normal. İlk günler özellikle sizin için zor geçecektir fakat çocuğunuzun günü mutlu geçirdiğini dinledikçe endişeleriniz azalacaktır