Benim doğumdan beri bileklerim ağrıyor bazen bebeğimi kucaklayamıyorum ortapediye gittik bileklerimde ödem çıktı hamilelik sonrası gelişen bi durummuş örme el bilekliği verdi bi kaç tane de ilaç yazdı ilaçlar pek işe yaradı sayılmaz ağrı kesici zaten anlık geçiriyor en önemli şey elleri dinlendirmek ve soğuk uygulama yapmak şimdi biraz rahatım At kestanesi kremiyle de masaj yapıyorum