Kızlar bebeğim iki gündür huysuz öyle aman aman bir ağlaması yok ama uykuya direniyor akşam 8 den beri sallıyoruz arada pes edip alıp oyun oynuyoruz emdiriyorum her şeyi denedim uyumuyor . Bağırmayı öğrendi çığlıklar atıyor sesi kısıldı son yarım saattir bi zararı olur mu diye korkuyorum çünkü hala yapmaya devam ediyor uyumuyor öneriniz var mı