momandad_16 babaanneniz öldüğünde halalarınızın çıkarttığı belgeden size bir şey görünmez zaten, siz kendi işinizi kendiniz yapmalısınız. Ölüm belgesi dedim ama yukarıda birisi yazmış, mirasçılık belgesi çıkarmanız ve biraz koşturmanız gerek. Devlet öyle hazıra kimseye tapu işlemiyor. Teferruatlı işlemler