Kızlar delirmek üzereyim bebeğim 2 gündür ishal bugün ishali az ama kusması var hiçbir şey yemiyoru çok üzğlüyorum süt bile içmiyor zorla akiam üstü. Biraz çorba ve meyvesuyı içti o kadar ne yapmalıyım doktora da götürdüm probiyotik calpol vs verdiler. Napıcam nasıl iader eder ki aç aç birde sadece su içiyor acile götürdüm bugün 100 cc serum takıldı bulantı için sonra yedi az bi çorba o kadar şuan süt vermeye çalışıyorum içmiyor