Kızım 6 aylık bugün kanepeden düştü ilk düştüğünde biraz ağladı sonra ağlamadı. Morluk şişlik falan bisey yok birkaç saat de uyutmadım bir sıkıntı var mı diye gözlemledim. Zaten zeminle kanepenin arası fazla değil 30-35 cm falandır bir şey olmamıştır değil mi kızlar