Deletedmom_215 çocukların yaşıtlarına göre gelişiminin önde olmasının zekilikle alakası yok ilgiyle alakası var bence, her çocuk bir değildir kıyaslamanız ve genel Tutmanız yanlış ,o dersleriniz bi şey katmamış size üzücü😌 20 aylık çocuk da 3 lü cümle kuramaz o zaman sizin dediğinize göre , çünkü 2 li cümleye yeni başlaması gerek değil mi öyle bir kalıp var😅. Malesef sizin gibiler kalıba sokuyor çocuğun potansiyelini keşfetmek yerine, yapamaz algısı yaratılıyor bizden daha çok gelişime açıklar , becerikliler …görebilmek ve desteklemek gerekiyor … sizinde küçümsememenizi ve ilgi gösterirseniz karşılığını alacağınıza eminim . Sevgiler 😘