Mmss doğru ya da yanlış yapıyoruz bilmiyorum ama doğduğundan beri akşam 6 ile 8 arasında yatırmaya çalışıyoruz. 6 da uyku rutinine başlıyoruz beslenme, bez değişimi, ya banyo ya masaj, bir de hafif müzikler açıyorum arkaya. Bazen çabuk uykuya dalıyor bazen uykuya direniyor. Gündüz uykusu neredeyse 0’dı bizim. Yatağa koyduğumuz anda gözler açılıyordu. İlk 1 ay annem vardı o kucağında sallıyor, pışpışlıyor anca ben yarım saat 1 saat kestiriyordum. Şimdi slingle bağlıyorum kucağıma uykusu olduğunu farkedince. Kimi zaman 3 saat uyuyor kimi zaman 1 saat. Öğlem dışarı çıkarıyorum bazen bebek arabasında kestiriyor. Akşama doğru da yine slingle bağlıyorum kısa bir uyku daha yapıyor. Gündüz uykularının çözümünü slingle buldum yani. Sabah da erken güne başlıyoruz 6:30 gibi. Eşim iş için uyanıyor biz de kızımla öyle uyanıyoruz