Ecemmim Kızlar eşim Dacia Sandero Stepway almak istiyorda hiç kullanan yok otomatik kullananlar yada bilenler lütfen bize yardımcı olabilir mi
Fatma61 Ecemmim bende 2022 modelini kullanıyorum 0 almıştık çok memnunum ama eşim hiç sevmez adımını atmaz o arabaya çok sarsıyor tek sorunu o bence eşimin arabası Peugeot ticari onu kullandığımda farkını anlıyorum ama yinede arabamı seviyorum
elbay53 İlk arabamda.sıfır almıştım çöm memnundum.trafıkte de çok serıydı ama benzınlıydı 2016 da almıştım.2020 de benzın fıyatları malum yukselınce satmıştım.su an duster kullanıyorum çok memnunum ondan da bagajı da kocaman az da yakıyor
elbay53 Bu arada bazı erkekler arabayı bazen bosa atıp kullanıyor eğer böyle bir tıpse esınız de sakın otomatık araç almayın şanzımanınj mahvedersınjz