ruya16
Evet benmde ikizlerim var ne yapsam eşit davranıyor muyum vs gibi kaygılar yaşıyorum. İkiz annesi olmak çok zor. İki bebekle ilgilenmek zorunda kalıyorsun ikisi de kucak istiyor ikisi de ilgi istiyor. Bazen bir bakiyorum yemek yedir oyun oynat derken yeterince opememisim. Zor gerçekten.