İyi akşamlar bebeğim biraz rahatsız onla mı alakalı bilmiyorum ama sanki büyük biri gaz çıkarmıs gibi kokuyor ek gıdaya da daha tam olarak baslamadım daha doğrusu biraz verdim ama bir kaç gün geçti hep tükürdü normal mi acaba? Bir kaç gündür baya agır kokuyor büyüyor artık ondan mı acaba? Sadece anne sütü bu arada