Kızlar malum havalar soğudu ben 11 aylık oğlum var uzun kollu çıtçıtlı giydiriyorum altına da uzun ve çorap ama bu akşam uyandı yanıma aldım ısınıp tekrar uyudu üşüdüğünü farkettim ve doğalgazı yaktım siz neler yapıyorsunuz çok mu erken doğalgaz için ? Yoksa kat kat mı giydireyim bende anlamadım me yapacağımı tuhaf olan evde bende üşüyorum eşim sen kansızsın demir eksikliğin var ondan üşüyorsun diyor ki gerçekten de var