Kızlar kızım 19 aylık, zaten hep bir uyku sorunumuz vardı ama iki gecedir uyanıyor sessizce inip yanımıza geliyor ne bir ağlama ne bir şey kucağıma alınca tekrar gözlerini kapatıyor.. hayır yani korkuyorum da ortalıkta birden 80 santimlik şey beliriveriyor.. bu nedendir acaba üst azılardan biri yarın patladı diğeri patlamak üzere hani diş desem ağlamıyor da anlayamadım bu ayda böyle şeyler oluyor mu? Gece uyanmasına alışkınım uyanıp meme der ama bu uyanışlarında meme de demiyor mesela dese bile ısrar etmiyor