3 aydan beri sadece mama. Şimdi 7bucuk aylık ilk diş yok. Kaşınıyor stresı var ama diş yok. Acaba dvitamini düşük çıkmıştı o yüzden mıdır? Sadece mama alanlar var mı dişi erken çıkan? Anne sütü alan arkadaşlarımın bebeklerinin 7aylıkken 2dısı çıkmıştı