A25aa95 hamileyken çocuk bakmayı ben de öyle sanardım. Çocuk doğunca hepsinin yalan olduğunu tecrübe ettim. Sabah kalkılıyor perdeler açılıyor bebek yataktan alınıyor saçlar başlar makyajlar………. Ben 6. Aya kadar çocuk ve ev işini ancak dengeleyebildim sürekli ağlıyordu bebeğim. Ayrıca çocuk ileride hergün kinoa yemeyecek sonuçta evde ne pişiyorsa onu yiyecek. Benim kızımda 9,5 aylık şu an. 6/7 kelimesi var. ( anne, baba, mama, nennen( uyku ) dede, anneanne, meme ) tv zaten kendimde izlemem açmam, ama biri gelir açarsa kapat demem zaten izlemiyor. Ayına göre etkinlik yapmaya çalışıyorum çok çabuk sıkılıyor, adımlıyor, kendi keşfetmeyi seviyor. Öğünlerde dikkat ettiğim ise sabah mutlaka 1 yumurta yer, öğlen sebze, akşamda ya et ya da balık vermeye çalışıyorum. Doktor ne verdiyse onları yedirmeye çalışırım. 10 kg 75 cm. Bir de akşam parka götürürüm sallanmayı seviyor, kitaplara çok bakıyoruz sürekli anlatıyorum, okuyorum. Kimseyle kıyaslamadım. Boşver.