gubo Kızım 7 aylık dünden beri burnundan gelen bir hırıltı var serum fizyoloji ile açmaya çalıştım burnundaki pislikleri aldım ama hırıltısı hala devam ediyor ne yapabilirim geçmesi için
Babeshark gubo nebül cihazı varsa serum ile kullanabilirsin bize Dr cortair vermişti serumla seyreltip kullanıyordum birde ventoşin hemen kesiyor ama o bir tık ileri derece
Alpinannesiyim 7 aylık olduğu için ek gıdaya geçmilsindir sarımsaklı kür yap tarifi hastalanmayan çocuk sayfası Instagram da