Mrtmrt Sütüm çok azdı sağa sağa çoğaldı çok şükür ama şimdi de sütüm fışkırıyor ve çocuğumun boğazına kaçıyor içemiyor. Zaten biberon isteyen bir bebekken şimdi bir de bu hiperlaktasyon çıktı başıma. Bunun çaresini bilen var mı
Mirancinarmom Mrtmrt ben sizin durumunuz için çare bilmiyorum ama siz sütünüzü nasıl artirdinız o konuda bilgi verir misiniz
hemsireanne01 Mrtmrt emzirme öncesi makine ile sağım yapın ilk 5 dk ön sütü alın. Önemli olan son süt zaten veya Yatarak emzirmeyi deneyin ve memenizi parmaklarınızı makas yaparak tutun faydasını görürsünüz benimde öyle.