3 ay 26 günlük bebeğim, son bir haftadır aşırı huysuz, salyaları zaten çoktandır var, ağzına baktım damakları kabarık beyaz beyaz yer yer, bir iki de inci gördüm, her şeyi yemek ısırmak istiyor yapamadıkça ağlıyor deliriyor sinirden. Nasıl dindirebilirim ağrısını kaşıntısını?
Diş kaşıma oyuncaklarını buzdolabında soğutup ağzına veriyorum sinirleniyor sanırım yapamıyor şuan, ebebekten diş kaşıma fırçası almıştım onu soğutup kaşımaya çalışıyorum yine sinirleniyor, sadece biraz benim elimi ısırırken sakinliyor diyorum bir müddet sonra ona da sinirleniyor, ne yapabilirim ben 🥺