Kızlar 3 gecedir perişan oldum 4. Aya 10 günümüz kaldı. Normalde 8de uyuturdum 12, 3, 5 gibi uyanırdı. Şimdi 8de uyutuyorum ama sabaha kadar 5-10 dk da bir ağlayarak uyanıyor. Abartmıyorum gerçekten 5-10 dk maalesef. Karnı tok gazı yok diş mi bilmiyorum bu kadar sık uyandırır mı diş olsa anlamadım ne oluyor bebeğime, çok üzülüyorum 😢