Kuzeyisiklari Bebeğinizi 0-6 aylık emzikten 6-18 aya nasıl alistirdiniz biz başından beri Philips aventi kullandjk ama 6-18 ayını takınca büyük geliyo ağzına fırlatıyor
NewMomm1 Kuzeyisiklari hep avent kullandım bende. Alıştırma sürecim olmadı o emziği bırakıp diğerini verdim tuttu.
Azraada58 Kuzeyisiklari uyku sırasında ver canım ben öyle yapmıştım bir iki gün gece ver sonra alısır
Minaa66 Kuzeyisiklari 7 aylikken 6 18 gectik bi tik buyuk geldi tabiki ama kizim zaten emzigi tutuyordu diye sıkıntı olusturmadi
ayseee_ Kuzeyisiklari altı aylıkken verdim büyük geldi ağzına tutmadı ara ara hep denedim sekiz aylıkken tuttu
Kuzeyisiklari NewMomm1 şanslıymişsiniz bazısıda direk tutuyor ama şekil olarak bile diğerinden büyük duruyor yadirgamasi normal geliyor da bakalım
Kuzeyisiklari Azraada58 arada veriyorum oynaması için kendi kendine ağzına falan götürüyor bir iki sn tutup atiyor
Kuzeyisiklari Minaa66 bizimkide emzikli 7ay 20 günlük yavaş yavaş ileriki aylarda alışır diye düşüyorum
Umutveannesi Kuzeyisiklari 15 aylıkken 6-18 emziğe geçtik. Teklif edin sürekli ama bebek artık ne zaman isterse o zaman kabul edecek
KuzeyinAnnesi03 Kuzeyisiklari değiştirmenize gerek yok oğluma aldım ama sevmedi tam tersine geçince emziği bıraktı dotkorlar gerek yok diyor
Umutveannesi Kuzeyisiklari evet 0-6 kullandı oğlum diğeri büyük geldikçe öğürdü ama hep eline verdim artık 15 aylıkken tuttu onu
Umutveannesi Kuzeyisiklari evet 0-6 kullandı oğlum diğeri büyük geldikçe öğürdü ama hep eline verdim artık 15 aylıkken tuttu onu
KuzeyinAnnesi03 Kuzeyisiklari evet ben bunu bı kaç doktora sordum ama geç sordum oğluma çoktan almıştım ama pişman oldum aldıktan sonra 6 12 hiç emmek istemedi fırlatıp atıyor küçük olanı alıyor 🥺
Tgccccmt Kuzeyisiklari büyük gelmiştir henüz uygun degıldır bekleyın ara ara deneyin bizdede öyle olmuştu
evanur22 Kuzeyisiklari Benim kızım 5 aylıkken avent tuttu.6.ayda 6-18 e geçtim 1-2 kez attı sonradan alıştı.