tazeanne98 Hanımlar doğum kontrol hapı kullanıyorum. Vajinal enfeksiyonum var öyle çok bi yakınlaşma olmadı eşimlede zaten bi iki kez anca olmuştur. Bugün peçeteye çok az kan geldi. Niye oluyor bilginiz var mı yaşayan var mı?
sibelcik Ara kanamalar yapıyor diye biliyorum haplar illaki vücut alışana kadardir ben zylanda kullaniyorum hafif lekelenmem oluyor