fashiongirll5353 İyi aksamlar herkese. Karşılaştırma olmaması açısından boy kilo olarak sormayacagım. 3.5-4 aya kilo olarak 1 kilo alması ve 4 cm uzaması normal mi sizce? erkek bebek. Sizin gelişim süreci nasıldı? Teşekkürler.
nevermore fashiongirll5353 benim oğlum da 3 ayda 1 kg almıştı 1 yaş kontrolünde. Doktor moralimi bozup terslemişti. Gastroloji ve endokrin e gönderdi gelişim geriliği var diye. Ankara’ya götürdüm hiçbir şey çıkmadı değerleri durumu çok iyi normal dediler. Boşuna kendimizi paraladık
betuss0142 9 aylikken 7800 69 cm di kız bebek 13 aylık 7900 yine 69 cm 4 aydır hiç bir ilerleme olmadı maalesef emekleme dönemi başlayinca kilo almadi
Alparslansmother fashiongirll5353 bilmiyorum ki dogum kilosu 3kilo 49.5 cm di boyu uzun kilosunu gostermiyo az diyo doktor